Skoda - sponsor oficial Tour de France

ŠKODA AUTO este pentru a 12-a oara sponsorul oficial si partenerul oficial pentru flota auto a Tour de France. Un highlight consta in premiera noii ŠKODA Superb, care va indeplini rolul de ‘Red Car’, deschizand drumul ciclistilor. Flota de 250 de automobile ŠKODA reprezinta din nou partea centrala a sponsorizarii ŠKODA. ŠKODA sponsorizeaza de asemenea, pentru prima data la Tour, Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter al acestui an. Tour de France are loc intre 4 si 26 iulie 2015.

"Susținerea celei mai faimoase competitii de ciclism din lume reprezinta highlight-ul anual al activitații noastre de sponsorizare a ciclismului",  a spus Werner Eichhorn, Directorul de Distributie si Marketing. "Implicarea noastra la Tour de France aduce anul acesta inca un aspect special, premiera noii ŠKODA Superb in calitate de ‘Red Car’. 120 de ani de ŠKODA - aceasta inseamna de asemenea 12 decenii de legaturi cu ciclismul: istoria companiei noastre a inceput in 1895, cand parintii fondatori ai companiei noastre, Laurin si Klement, fabricau biciclete.

Editia 102 a Tour de France inseamna 3.360 de kilometri si 21 de etape, anul acesta. Startul a fost dat in 4 iulie, in orasul olandez Utrecht. Ciclistii vor trece linia de finis de pe Champs-Elysées in 26 iulie.

ŠKODA este partenerul auto oficial si sponsorul oficial al legendarului Tour de France, inca din 2004. Anul acesta, pentru prima data, compania va sponsoriza de asemenea Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter din Tour de France. Intre 2004 si 2014, ŠKODA a sponsorizat Tricoul Alb, pentru cel mai bun tanar ciclist.

Privirile spectatorilor vor fi atrase in special de automobilul care va deschide drumul ciclistilor in urmatoarele saptamani: asa-numitul ‘Red Car’ – noua ŠKODA Superb. Nava-amiral complet refacuta a marcii defineste noi standarde in clasa sa, prezentand un design emotional, cel mai mare spatiu din segmentul sau si tehnologie de ultima ora.

In timpul Tour-ului, automobilul rosu ŠKODA Superb serveste ca un fel de "centru mobil de control" pentru directorul Tour-ului, Christian Prudhomme. "Sunt cu adevarat nerabdator sa merg cu noul Superb. Masina ofera mai mult spatiu decat predecesorul deja spatios si arata cu adevarat bine - un Red Car perfect," a declarat Prudhomme.

Pentru aceasta ocazie, noul Superb a fost vopsit in nuanta rosu "Corrida" si a fost echipat cu enormul plafon panoramic vitrat, care poate fi deschis la simpla atingere a unui buton. Aceasta inseamna ca Prudhomme poate sta in picioare cand plafonul este deschis. In plus, Superb este complet echipat cu dotarile tehnice care sa-i permita sa-si indeplineasca perfect functia de "centru mobil de control" al Tour-ului. Printre acestea se numara si cele patru canale radio, prin intermediul carora directorul Tour-ului poate primi informatii si transmite sarcini.

Marca va pune si anul acesta la dispozitie o flota mare de automobile ŠKODA, compusa din circa 250 de masini - in principal ŠKODA Octavia Combi si ŠKODA Superb, pentru a servi organizatorilor si participantilor. Flota ŠKODA este dintotdeauna elementul central al activitatii de sponsorizare a marcii ŠKODA. In timpul acestor 3 saptamani, automobilele vor parcurge circa 2,8 milioane de kilometri. Incepand cu 2004, flota ŠKODA a parcurs in total peste 30 de milioane de kilometri la Tour de France. Iar ŠKODA a realizat toate acestea la cel mai inalt nivel de fiabilitate: pana acum nicio singura masina nu s-a stricat vreodata.

Sponsorizarea ŠKODA va fi insotita si de o importanta campanie de comunicare. Pagina web ŠKODA ‘WeLoveCycling’, lansata anul trecut, prezinta reportaje in direct, filme si numeroase informatii din universul ciclismului. Pagina le da de asemenea vizitatorilor ocazia sa castige diferite premii, inclusiv o zi in prima linie a Tour de France. Detalii pot fi gasite si pe www.skoda-radsport.de. ŠKODA va fi prezenta si in social media, la facebook.com/skoda-cycling.
Ciclismul este un important pilon de susținere a strategiei de sponsorizare ŠKODA.  Alaturi de Tour de France si de Tour of Spain ('Vuelta'), producatorul auto sustine si alte competitii internationale de ciclism si numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel national si international. De asemenea, bicicletele si accesoriile corespunzatoare se numara printre produsele gamei extinse a marcii ŠKODA.

Implicarea marcii ŠKODA in ciclism demonstreaza relatia speciala pe care marca o are cu ciclismul. Parintii fondatori ai marcii ŠKODA, Václav Laurin si Václav Klement, au demarat povestea de succes a companiei in urma cu 120 de ani, cu fabricarea de biciclete.

Tour de France este cea mai importanta cursa pe etape din lume si este considerat a fi al treilea cel mai mare eveniment sportiv, dupa Campionatului Mondial de Fotbal si Jocurile Olimpice. Anul trecut, circa 15 milioane de suporteri au incurajat ciclistii de-a lungul traseului si 1,4 miliarde de persoane au urmarit cursa la TV si pe internet.

S.C. BRADY TRADE SRL prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dvs. in scopuri asociate produselor sau serviciilor sale, cum ar fi: contactarea dvs. (inclusiv prin posta, email, fax, mesaje text sau telefon) in legatura cu oferte de produse si servicii ale S.C. BRADY TRADE SRL sau efectuarea de studii de piata in vederea determinarii gradului de satisfacte a clientilor, profil al clientului, rapoarte statistice etc., cf. prevederilor legii 677 / 2001. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre S.C. BRADY TRADE SRL este notificata la A.N.S.P.D.C.P. sub numărul 4598. In cazul in care nu doriti aceasta, va rugam mentionati pe mail marketing@bradytrade.ro.


Acest website folosește cookie-uri pentru a ne ajuta să vă oferim cea mai buna experiență când ne vizitați website-ul. Mai multe informații despre folosirea cookie-urilor și modul cum prelucrăm și protejăm datele Acceptă & Continuă